Najnowsze wpisy, strona 1


Discover meadow. Days of the week.
06 maja 2021, 08:00

06.05.2021r.

Grupa Biedronki.

1. Good morning song - piosenka na przywitanie.

https://www.youtube.com/watch?v=-0o79IMmAYE

 

2. Days of the week! Dni tygodnia.

https://view.genial.ly/6092f71e039f0e0d33c69e7f/interactive-image-days-of-the-week

 

3. Sing a song!

https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ

https://www.youtube.com/watch?v=qNJRGHk7sN8

 

4. Worksheet!

- pyrzporządkuj dni tygodnia w odpowiedniej kolejności

https://drive.google.com/file/d/1lzo33qmV6bOlUR9eIj_j7NnQePNlPbuG/view?usp=sharing

- wytnij jedzenie, które jadła gąsiennica i przyklej je w odpowiednie dni tygodnia

https://drive.google.com/file/d/1hPFva0IyRQksPp5y1EsQUdcqBPPeZuNp/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1oUZN8JN2xtlGXvVujNUyGiJEq59Ea7nO/view?usp=sharing

 

5. Bye, bye song - piosenka na pożegnanie.

https://www.youtube.com/watch?v=zzFiZAM5Cr0

Discover meadow. Catterpillar.
04 maja 2021, 08:00

04.05.2021r.

Grupa Pszczółki i Biedronki

 

 

1. Hello song - piosenka na przywitanie.

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

 

2. „Very Hungry Catterpillar” – pooglądaj i posłuchaj bajkę o pewnym bohaterze. Słuchaj uważnie smile
https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY&t

 

Słownictwo:

 - catterpillar – gąsienica

 - butterfly – motyl

 - fruits (owoce): strawberry (truskawka), plum(plum), apple(jabłko), pear(gruszka), orange(pomarańcza)

 - sweets – słodycze

 

Dodatkowe dla starszych:

 - Monday – poniedziałek

 - Tuesday – wtorek

 - Wednesday – środa

 - Thursday – czwartek

 - Friday – piątek

 - Saturday – sobota

 - Sunday – nidziela

 

3. Let’s move!

https://www.youtube.com/watch?v=5gs8_VUSnMQ

 

4. Bye, bye song - piosenka na pożegnanie.

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

Discover transport. Review lesson.
29 kwietnia 2021, 08:00

29.04.2021r.

 

Grupa Pszczółki i Biedronki

 

1. Hello song - piosenka na przywitanie.

 

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

 

2. Beep, beep Maisy! Posłuchaj i pooglądaj bajkę o pojazdach z Maisy!

 

https://www.youtube.com/watch?v=Sm_xS9mWdqo

 

3. Let's count! Pooglądajcie filmik, na którym będziemy liczyć!

 

https://www.youtube.com/watch?v=GGPx0GJaSl8&t=

 

4. Worksheets! Kilka zadań dla Was. Wybierz, które chcesz:

 

- darw a line and colour: kreśl po śladzie i nazwij pojazdy na ilustracjach

 

https://drive.google.com/open?id=1l1yQQwiNgnNYT48v59tNflYPDOjmKLAA

 

- match a pair: połącz w pary

 

https://drive.google.com/open?id=11lzQfdpy-aYiuzeQr_L9RmHuIKDbZEyK

 

- find a shadow: znajdź pasujący cień

 

https://drive.google.com/open?id=1RTiXLw9oq68JGK1AHcP22GI90xPrKaNE

 

 

5. Bye, bye song - piosenka na pożegnanie.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

 

Discover transport. Kid's culture lesson.
27 kwietnia 2021, 08:00

27.04.2021r.

Grupa Pszczółki i Biedronki

1. Hello song - piosenka na przywitanie.

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

 

2. Water, air or land? Posłuchajcie krótkiej lekcji o tym, gdzie spotkamy różne pojazdy! Powtarzajcie słówka!

https://drive.google.com/open?id=1Rc5yooiwgtH4o0h-82T9Eg7bx4keTT8G

 

3. Sing a song! Zaśpiewajcie piosenkę i naśladujcie różne pojazdy!

https://www.youtube.com/watch?v=66Ce3ilcAz4

 

4. Worksheet! Kilka zadań dla Was:

- dla młodszych: połącznie pojazdy z miejscami gdzie je spotkamy, pokolorujcie

https://drive.google.com/open?id=1ODkHpunJSTtMYaw-f011WrN-F2HvGyJ1

- dla starszych: wytnijcie pojazdy i przyporządkujcie je w odopowienie miejsce

https://drive.google.com/open?id=1IH0GwBoNB9m4uoM0Pp54RNpJVDxJ2mpT

 

5. Bye, bye song - piosenka na pożegnanie.

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

 

 

Discover transport. Worksheet.
22 kwietnia 2021, 08:00

22.04.2021r.

Grupa Pszczółki i Biedronki

1. Hello song - piosenka na przywitanie.

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

 

2. Fast and slow. Vocabulary - słownictwo.

https://view.genial.ly/607c6108bb02d50d32ad4a6c/interactive-image-fast-and-slow

fast - szybki

slow - wolny

 

3. Worksheet - karta pracy

DLA STARSZYCH:

- powiedz, które przedmioty/osoby są wolne (slow) a które szybkie (fast)

- pokoloruj, te które są "fast" na "red" (czerwony), a te które są "slow" na "yellow" (żółty)

- narysuj swój pomysł co może być "fast" a co "slow"

- policz ile jest rzeczy "szybkich" a ile "wolnych", zaznacz tą cyfrę

https://drive.google.com/file/d/1nN6IF3GFFUsU_AlI8oT6hCUYx0Jkoi7u/view?usp=sharing

 

DLA MŁODSZYCH:

- pokoloruj ilustracje

https://drive.google.com/file/d/1-5RIyxurwYHK9stn-yTgDgURxkYYSKDg/view?usp=sharing

 

4. Bye, bye song - piosenka na pożegnanie.

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY